2011. október 11., kedd

Szia megint

Vagyis sziasztok. Azt már előre meg tudom mondani, hogy megint nincs semmi mondanivalóm, úgyhogy inkább menjél felüléseket csinálni, te lusta disznó. Én is csináltam most tizet. Az a baj hogy ettől nem lesz nagyobb a bicepszem, de nyugodjatok meg, ezért nem magamat hibáztatom. Csak és kizárólag Téged, kedves olvasó, hogy dögölnél meg.

Aki még mindig olvas, azt viszont szeretem, és ha lány vagy, akkor gyere hozzám feleségül holnap, ha meg fiú, akkor meg ne. Hát én mindjárt hányok. Ilyen undorító faszságokat is csak én tudok írni. Na jó, ha ezt hinném, ez beképzeltség lenne, biztos van más is, aki ilyen undorító faszságokat tud írni.

Ma is volt egy csöves az Astorián, de ő már egyenese cigit kért, nem csak tüzet. Ez viszont legalább nem szólt be semmit mikor elküldtem a picsába, csak elment a picsába. Nem szeretem a csöveseket. Egyszerűen nem veszik észre, hogy azzal, hogy ők úgy döntöttek, hogy csövesek lesznek, engem hoznak nehéz helyzetbe. Lehet, ugyanis, hogy ha nem lennének csövesek, akkor most valami értelmesebb dologról írnék. Leírnám például, hogy milyen vicces dolgot hallottam ma az egyik csoporttársamtól, vagy hogy milyen érdekes dolgot csinált a másik, aki nem az egyik. De csövesek vannak, úgyhogy ezeket a dolgokat sosem fogjátok megtudni. A sírba viszem magammal, mint a dédnagyapám a szép zsebóráját. Sosem ismertem a dédnagyapámat, de azt hiszem jó ember volt. Hogy miért vagyok ebben olyan biztos? Azért mert aki ezt nem hiszi el, annak a kurva anyád, te csóró paraszt. Az ilyenekből lesznek a csövesek.

Mer azt nekem senki ne mondja, hogy nem önszántukból állnak csövesnek az emberek. Egyszerűen megunják azt hogy sok pénzük van, ezért az összes pénzüket egy kutyafejű patkánynak adományozzák, aki egy macskafarkú cickány.
Csak azt nem értem, hogy miért kell nekik megint a pénz, ha már egyszer eladományozták Cvankinak.

Eljött az ideje, hogy valami hasznosat is közöljek a blogomban. Ezért leírom az első top 10 gyűjteményemet: Top 10 dolog amit tehetsz, ha nincs kutyád, de ha lenne, akkor a nagymamádnak megjelenne egy eddig nem ismert örökbefogadott unokaöccse.

10. Nincs kutyád, miért olvasod ezt?
9. Ha lenne kutyád, az miért jelentené azt, hogy megjelenne egy eddig nem ismert rokonod? Gondolkozzál már...
8. Látom, nem bírod felfogni mire megy ki ez az egész.
7. Most komolyan én magyarázzam el neked?
6. Süssél tojást.
5. Edd meg.
4. Semmit.
3. Bazd meg.
2. Fuck you.
1. Szokjál le a füvezésről, attól hogy cigány vagy, még nem te vagy Bob Marley.
0. A nulla az nulla, az nem egy pont a 10-ből.

Bocsánatot kérek attól, aki nem cigány és megsértődött, hogy lecigányoztam.
Bocsánatot kérek attól, aki cigány és megsértődött, hogy lecigányoztam.

Viszonthálásra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése